Veel gestelde vragen

Hieronder vindt u een lijst met veelgestelde vragen over de reparatiesmartphone.

Algemene Vragen

Welke soorten smartphones repareert u?

We repareren alle smartphones die op de markt verkrijgbaar zijn, inclusief Apple, Samsung, Motorola, Blackberry, Nokia en Huawei smartphones.

Ik heb zelf geprobeerd mijn smartphone te repareren, kan ik deze nog steeds voor reparatie of diagnose binnenbrengen?

Ja, geen probleem, loop alsjeblieft naar de winkel en breng je apparaat mee, of stuur het naar ons op.

Ik heb meerdere problemen met mijn smartphone, kan ik een deal krijgen voor meerdere reparaties?

Ja dat kan, bel ons en beschrijf uw probleem en we zullen zien wat we voor u kunnen doen.

Opsturen Reparatie Vragen

Kan ik elk apparaat opsturen voor reparatie?

U kunt alles wat op onze site vermeld staat, mailen. Als u vragen heeft of uw apparaat staat niet in de lijst, bel dan en onze technici zullen u helpen.

Wat moet ik vermelden als ik mijn apparaat naar u verzend?

We hebben alleen uw apparaat nodig, exclusief accessoires, de originele verpakking, omdat dit de verzendkosten alleen maar verhoogt. Alle andere informatie die we nodig hebben, wordt verstrekt via het e-mailformulier.

Moet ik mijn toegangscode bij mijn telefoon voegen?

Het wordt aangeraden. We hebben de toegangscode nodig om uw telefoon na de reparatie te testen. Als u uw toegangscode niet wilt verstrekken, worden bepaalde telefoonfuncties niet getest, zoals camera, wifi en Bluetooth, en kunnen we daarom niet door ons controleren of ze werken.

Heb je mijn simkaart nodig?

Nee, we hebben uw simkaart niet nodig, maar zonder deze kunnen we uw apparaat niet volledig testen.

Waterschade Service

Wat moet ik doen als mijn apparaat in water of een andere vloeistof valt?

Schakel uw apparaat niet in. Het is het beste als u het de volgende dag of zelfs dezelfde dag meebrengt, omdat we een grotere kans hebben om het te repareren. Als je niet naar een van onze locaties kunt komen, probeer het dan natuurlijk uit te drogen en breng of stuur je apparaat naar een van onze locaties.

Mijn apparaat had waterschade en nu lijkt alles goed te werken, behalve één functie, heb ik nog steeds de volledige waterschadeservice nodig?

Het gemakkelijkste antwoord op die vraag is door ons gewoon op een van onze locaties te bellen, zodat onze technici het probleem kunnen diagnosticeren.

Hoe lang duurt het voordat een waterschadeherstel is voltooid?

Waterschadeherstellingen duren over het algemeen tussen de 24 en 72 uur, afhankelijk van de omvang van de schade. Deze schatting kan echter variëren, afhankelijk van de omvang van de schade aan de printplaat en andere componenten.

Glas en LCD Reparatie Service

Nadat ik mijn telefoon heb laten vallen, reageert deze niet meer op aanraking. Lost de glasreparatie dit probleem op?

Ja, als uw telefoon niet reageert als gevolg van een val, wordt dit gecorrigeerd met de reparatie van Glass & Digitizer, aangezien de te vervangen digitizer het onderdeel is dat verantwoordelijk is voor alle aanraakfunctionaliteit. Bekijk ons ​​artikel over glasvervanging voor meer informatie over gebroken glas en het reparatieproces.

Hoe weet ik of ik de LCD-reparatie nodig heb of niet?

Als het daadwerkelijke scherm van de telefoon bloedt, wit is of dode pixels heeft, moet u de optie LCD en glas selecteren, omdat het LCD-scherm onherstelbare schade heeft opgelopen. Nog steeds niet zeker? Stuur een foto van de huidige toestand van de telefoon terwijl deze is ingeschakeld naar info@repair2go.be en we zullen ons best doen om een ​​diagnose te stellen.

The glass on my iPhone is completely shattered and is chipping off, is the glass replacement service all I need?

Yes, the glass replacement service will replace the entire glass face, so the extent of the damage to the previous glass does not matter.

Als u het antwoord dat u zoekt niet vindt, aarzel dan niet om te klikken

Contacteer ons